Subject: Õhu kvaliteedi pöördumine Pärnu mnt 2, Tallinn, Ku-Ku
From: "Lauri Nurgamaa" <[email-masked]>
To: "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 18:36:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Kesklinna päästekomando meeskonnavanem Lauri Nurgamaa. Ku-Ku kohvik
galerii töötaja palvel käisime kontrollimas keemilist saastumist antud
asutuses 21.04.2025 17:52 väljakutsel aadressil Pärnu mnt 2, Tallinn.
Päästameti Pävise registri sündmuse nr 2504210838.

Ei tuvastanud keemilist ohtu sündmusel, kuid aroomide rohkus ja nähes kui
palju erinevaid lõhnastajaid (vedelikupõhiseid) oli selles asutuses,
soovitan käia õhu kvaliteeti mõõtmas antud asutuses(etteteatamata). 15min
kohal oldud aja jooksul hakkasid aroomid mõjuma enesetundele.

Kui seda on juba tehtud, vabandan, kuid isiklikul hinnangul, see ei vasta
nõuetele. Näiteks umbes 4m2 WC peale oli 4 lõhnastajat.

Lauri Nurgamaa

Kesklinna PK 3

meeskonnavanem

+372 5348 0048

+372 628 2135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 11621 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee